Ako sa odlíšiť od ostatných predajcov na inzertnom portáli?

Ak patríte medzi začínajúcich realitných maklérov, otvorili ste si vlastnú malú kanceláriu alebo len predávate svoju vlastnú nehnuteľnosť, určite chcete, aby si ju na realitnom portáli otvorilo čo najviac ľudí. Ako docielite, aby váš inzerát svietil ako klenot medzi ostatnými drahými kameňmi?


Skvelé fotky

Základom inzerátu je dokonalá úvodná fotka, ktorá hneď udrie do očí. Po rozkliknutí vášho inzerátu by mali záujemcu čakať desiatky ďalších fotiek, ktoré jasne zdokumentujú stav predávanej nehnuteľnosti v čo najlepšom svetle. Stavte na dobré počasie, kvalitný fotoaparát, ale aj uprataný interiér a dvor. To všetko pozitívne vplýva na výsledné fotografie, ktoré použijete vo vašom inzeráte.

Úplné informácie

Lokalita, cena, vybavenie, dostupnosť, kúrenie, mesačné náklady, parkovanie, ... to sú len niektoré z informácií, ktoré zaujímajú každého potenciálneho kupujúceho. Čím viac informácií uvediete do inzerátu, tým menej ľudí vám bude vyvolávať a pýtať sa vás na banality, ktoré v ňom chýbajú.

Osobné stretnutie

Pri prvom telefonáte alebo mailovej komunikácii okamžite navrhnite záujemcom osobné stretnutie v realitnej kancelárii alebo priamo obhliadku danej nehnuteľnosti. Ak z vás záujemca vycíti serióznu a zodpovednú osobu, počiatočná nervozita sa vytratí a oveľa otvorenejšie prejaví záujem (alebo nezáujem) o ponúkanú nehnuteľnosť.

Variabilita ceny

S cenou nehnuteľnosti je nutné pracovať – to vie každý, kto už niekedy nejakú nehnuteľnosť pridával. Niekto chce zverejniť fixnú sumu, niekto je ochotný pristúpiť na dohodu pri rýchlom jednaní, iný naopak ponúka viac variantov predaja nehnuteľnosti (po rekonštrukcii, s vybavením a podobne). Naučte sa pracovať s cenou a oslovíte oveľa viac potenciálnych záujemcov.

Silné karty

Všetky pozitíva, ktoré má vaša nehnuteľnosť oproti iným podobným v rovnakej lokalite, uveďte hneď na začiatku inzerátu do viditeľných a stručných bodov.

  • zoznamPekný výhľad
  • Tichá ulica
  • Bezproblémové parkovanie
  • Blízko obchodu a škôlky

Tieto a mnohé ďalšie faktory tiež ovplyvňujú záujem budúcich majiteľov o vašu nehnuteľnosť. Chcete vedieť viac? Neváhajte nás kontaktovať!

Neváhajte nás kontaktovať.


DirectReal newsletter

Chcete byť informovaný o novinkách zo sveta realít? Nechajte nám Váš email a my sa o to postaráme.

Komentáre

Niečo viac z kategórie Nezaradené

„PROFESIONALITA“ (ROZDIEL MEDZI REALITNOU KANCELÁRIOU A „REALITNOU KANCELÁRIOU“)

Jedného dňa prišli za mnou dvaja klienti, že chcú kúpiť rodinný dom v okolí Hlohovca. Po prehliadke zopár nehnuteľností si jeden z nich vybral domček cez nás a druhý si nakoniec vybral...

Čítať ďalej
Rozdiel medzi notárskou úschovou a vinkuláciou. Na čo staviť?

Klienti sa nás pri predaji a kúpe nehnuteľností často pýtajú otázku, ktorá súvisí s notárskou úschovou a vinkuláciou. Ktoré riešenie je rýchlejšie, bezpečnejšie a výhodnejšie? Odpoveď nájdete...

Čítať ďalej
Nie je realitka ako „realitka“.

Sme hrdí na našu firmu má dlhoročné skúsenosti s predajom a kúpou nehnuteľností. Má rastúcu klientelu, množstvo referencií. S rastúcou klientelou sa rozrastá aj firma, aby bola stále bližšie...

Čítať ďalej