Inovácie na realitnom trhu v čase Koronakrízy

Svet sa zmenil. Spolu s náhlym nástupom protiepidemiologických opatrení muselo množstvo podnikateľov na Slovensku aj vo svete zmeniť svoj prístup a bojovať o zákazníka všetkými možnými spôsobmi. Reštaurácie sa vrhli na rozvoz jedla, v realitných kanceláriách sme zase naplno začali využívať rôzne moderné technológie a postupy. Množstvo z týchto inovácií sme my v Directreal už roky využívali. Ktoré nám počas Koronakrízy pomohli najviac?


Virtuálne prehliadky

Moderná technológia Matterport si v našej spoločnosti našla svoje miesto už pred niekoľkými rokmi. Každý klient ocenil možnosť navštíviť nehnuteľnosť prostredníctvom virtuálnej prehliadky z pohodlia domova. Práve virtuálna realita nám dovolila posunúť tieto možnosti na novú úroveň, a ponúknuť tak naozaj živé obhliadky aj prostredníctvom okuliarov s rozšírenou realitou. Táto technológia našla svoje využitie najmä počas prvých týždňov pandémie, kedy to bol jediný spôsob, ako si bezpečne obhliadnuť nehnuteľnosť.

Predaj na diaľku

Na virtuálne prehliadky nadväzuje aj ďalšia inovácia, a to predaj nehnuteľnosti na diaľku. Verili by ste, že nehnuteľnosť sa dá predať aj bez absolvovania skutočnej prehliadky, len na základe tej virtuálnej? A dokonca zahraničnému klientovi? S nástupom protiepidemiologických opatrení sme sa aj my rozhodli minimalizovať osobný kontakt medzi kupujúcim a predávajúcim, na čo nadviazalo niekoľko úspešných realitných obchodov zrealizovaných „na diaľku“.

Vyšší počet exkluzívnych zmlúv

Exkluzívna zmluva je skvelým spôsobom pre predávajúceho, ako zveriť všetky starosti a zodpovednosť za úspešný predaj nehnuteľnosti do rúk makléra. Realitné kancelárie, ktoré majú tento typ spolupráce v ponuke (samozrejme, patríme medzi ne), tak dokážu absolvovať aj všetky obhliadky bez prítomnosti majiteľa. Túto službu primárne využívajú predávajúci, ktorí nemajú čas riešiť čokoľvek okolo predaja nehnuteľnosti. Počas Koronakrízy ju využilo ešte viac klientov, ktorí chceli celý predaj len pozorovať a nechať všetko na makléra.

Online komunikácia

Videohovory, dostupnosť internetu a rôzne komunikačné kanály nám v dnešnej dobe umožnili komunikovať napríklad so staršími členmi našej rodiny bez toho, aby sme ich ohrozili. Tieto technológie nám dovolili komunikovať s potenciálnymi kupujúcimi, ale aj s predávajúcimi klientmi bezpečne a bez ohrozenia vírusovou epidémiou


DirectReal newsletter

Chcete byť informovaný o novinkách zo sveta realít? Nechajte nám Váš email a my sa o to postaráme.

Komentáre

Niečo viac z kategórie Nezaradené

Upratanú nehnuteľnosť predáte rýchlejšie a drahšie

Nie je žiadnym tajomstvom, že upratané nehnuteľnosti sa predávajú jednoduchšie a často za vyššiu cenu. Ide o jednoduchý „trik“ vďaka ktorému každá nehnuteľnosť pôsobí na kupujćeho lepšie a osloví...

Čítať ďalej
Rozhovor v rádiu o realitnej situácii na Liptove

Kancelária LMCity bola oslovená L-rádiom, rádiom pre oblasť Liptova, aby urobila rozhovor o súčasnej situácii na realitnom trhu na Liptove. Zároveň sme mali možnosť odprezentovať služby ponúkané...

Čítať ďalej
Psychológia predaja alebo pocity nového majiteľa nehnuteľnosti

Predaj nehnuteľnosti nie je len o zavesení inzerátu, absolvovaní obhliadky, podpísaní zmluvy a zápise na kataster. Keď niekto predáva alebo kupuje nehnuteľnosť, väčšinou sa vzdáva...

Čítať ďalej