Nehnuteľností v okolí
Podobné nehnuteľnosti
  • Bratislava - Podunajské Biskupice, Bieloruská
227.900 EUR
  • Bratislava - Podunajské Biskupice, Bieloruská
228.500 EUR
  • Bratislava - Staré Mesto, Fraňa Krála
559.000 EUR

Popis nehnuteľnosti

Kancelária Directreal Doma

MaklérJozef Poláček

ID:272666

Popis: Ahojte hľadači prenájmu! 😊 Hľadať už nemusíte, práve ste našli : Tri spálne, obývačka spojená s modernou kuchyňou. Veľa priestoru, úložného miesta a dva balkóny, klimatizácia na prežitie horúceho leta. Na 95 m2 máte všetko, čo k životu potrebujete. Tento 4-izbový byt na Agátovej ulici v Dúbravke spĺňa všetky parametre, či už ste rodina, alebo kamaráti.

Budete bývať v bytovke z roku 2008. Dostanete kompletne zariadený, čistý byt. Budete pripojení na internet. Spoznáte majiteľa, ktorý je ľudský, príjemný a hlavne férový, nebude vás šikanovať. Ak rozmýšľate rovnako, ste tí správni kandidáti.

NIEČO O BYTE

-Vstupnú časť bytu tvorí chodba s vstavanou skriňou. Normálne a bez stresu sa vyzujete, prezlečiete a suchou nohou vojdete do obývačky. 😊
-A áno z chodby vedie vstup aj do jednej z izieb, orientovaná je do vnútrobloku, takže ten, ktorý si vylosuje izbu pri vchode, toho vyruší nanajvýš ten, ktorý príde neskoro domov
-Ak som si niekedy predstavoval, ako má vyzerať spoločenský priestor, kde sa všetci stretávajú, tak obývačka v tomto byte spĺňa presne moje predstavy. Prepojenie kuchyne s obývačkou a jedálenským kútom je plynulé. Presne viete kde sa pozerá telka, kde sa varí, kde sa je. Vhodným doplnkom napr. pre rannú kávu, raňajky, čaj o piatej je balkón.
-Ďalšia chodba vás zavedie priestranné WC. Komfortné aj pre väčších ľudí. Veľká kúpeľňa s vaňou. Komora pre zaváraniny od mamičky.

-Ostatné dve izby sú tiež zaujímavé. Z oboch je východ na priestranný balkón. Jedna z nich, tá väčšia má dokonca aj samostatný šatník. Rozdelenie teda kto kde bude bývať je už na vás. V každom prípade nájdete prenájom, s ktorým budete nadmieru spokojní.

KOĽKO ZA PRENÁJOM?

-950 eur vrátane energií a internetu, ak si trúfate bývať sám/sama
-Ak vás bude viac tak cena bude 950 eur s energiami a internetom a každá ďalšia osoba 40 eur/mesiac (osobomesiac)
-950 eur je vrátny depozit
-Poplatok RK je 300 eur

PÁR INFORMÁCIÍ O OKOLÍ

-Sadnete na električku, ktorú máte 5 minút od domu a tá vás odvezie do mesta
-Nakúpite v papučiach. Potraviny máte 10 minút pešo od domu
-Soplík si vyliečite bylinkovým čajom alebo lekára máte 10 minút od domu
-Decka odvediete do školy alebo do škôlky bez zbytočných prestojoch v kolonách. 10 minút pešo od domu. Časom sa aj samé naučia
-Obujete si tenisky a ste do 20 minút v lese.
-Chcete ísť na pivo? 10 minút pešo alebo kaviarničky nájdete aj rovno pod domom.

Ak ste pevne rozhodnutí, že toto bude vaša adresa, prenájom, ktorý ste dlho hľadali, rád sa s vami stretnem a byt vám ukážem aj osobne. Teším sa na stretnutie. Majte pekný deň 😊
Podlahová plocha m2: 95
Loggia: Áno 2x
Výťah: Áno 1x
Stav: Po kompletnej rekonštrukcii
Poschodie: 6/7
Konštrukcia bytu: Tehla
Možnosť kúpy na úver: Áno
Zálohový predpis / mesiac EUR: 950
Okná: Plastové
Kuchynská linka: Zánovná
Spotrebiče: Chladnička,Mraznička,Elektrická varná doska,Elektrická rúra,Umývačka riadu,Mikrovlná rúra,Pračka,Klimatizácia
Kúpelňa: Zánovná
WC: Zánovné
Podlahy: Plávajúca podlaha,Dlažba
Bezpečnostné dvere: Áno
Svetové strany: V,Z
Zateplený dom: Áno
Forma vlastníctva: Osobné

Služby k nehnuteľnosti

Referencie klientov

Mimoriadne ústretový a profesionálny prístup, s pánom Poláčkom budem aj naďalej pokračovať v spolupráci. Najvyššie hodnotenie.Faith

Ladislav Faith

Naša nehnuteľnosť bola vďaka maklérovi prenajatá v extrémne krátkom čase. P. Poláček vyselektoval záujemcov na základe našich požiadaviek a sprostredkoval kontakt a ostatné náležitosti. S jeho prácou sme boli mimoriadne spokojní a určite využijeme jeho služby aj v budúcnosti. Ďakujeme

Eva Urbanová

Obchod bol úspešne dokončený. Byt je super. Odporúčam na spoluprácu.

Ganna Bukhanova

Srealitnou kanceláriou Directreal som v uplynulom roku mal dvakrátskúsenosť. Raz išlo o kúpu bytu, raz o prenájom. V priebehu celého procesu bolpredstaviteľ kancelárie pán Poláček veľmi nápomocný, ochotný a celý procesprebiehal na vysoko profesionálnej úrovni, pričom v otázkach, v ktorých somnebol zbehlý, bol maximálne nápomocný. Odporú...

Predaj bytu hodnotim ako úspešný. Napriek viacerým komplikáciám, ktoré predaj zdržiavali, avšak neboli spôsobené realitným maklérom, hodnotím spoluprácu ako veľmi ústretovú. Pán Poláček bol vždy ochotný, promptný, informoval bezodpkladne o každom kroku. Jeho pôsobenie považujem za vysoko profesionálne a aj touto cestou by som sa mu rada poďakovala...

Spokojní klienti

J. Poláček - Directreal Doma
pred pred 3 rokmi

Mimoriadne ústretový a profesionálny prístup, s pánom Poláčkom budem aj naďalej pokračovať v spolupráci. Najvyššie hodnotenie. Faith

J. Poláček - Directreal Doma
pred pred 4 rokmi

Naša nehnuteľnosť bola vďaka maklérovi prenajatá v extrémne krátkom čase. P. Poláček vyselektoval záujemcov na základe našich požiadaviek a sprostredkoval kontakt a ostatné náležitosti. S jeho prácou sme boli mimoriadne spokojní a určite využijeme jeho služby aj v budúcnosti. Ďakujeme

J. Poláček - Directreal Doma
pred pred 4 rokmi

S realitnou kanceláriou Directreal som v uplynulom roku mal dvakrát skúsenosť. Raz išlo o kúpu bytu, raz o prenájom. V priebehu celého procesu bol predstaviteľ kancelárie pán Poláček veľmi nápomocný, ochotný a celý proces prebiehal na vysoko profesionálnej úrovni, pričom v otázkach, v ktorých som nebol zbehlý, bol maximálne nápomocný. Odporúčam túto realitnú kanceláriu každému, kto potrebuje pomoc s predajom, kúpou alebo prenájmom nehnuteľnosti.Csaba Hegedus

J. Poláček - Directreal Doma
pred pred 15 mesiacmi

Obchod bol úspešne dokončený. Byt je super. Odporúčam na spoluprácu.

J. Poláček - Directreal Doma
pred pred 7 rokmi

Predaj bytu hodnotim ako úspešný. Napriek viacerým komplikáciám, ktoré predaj zdržiavali, avšak neboli spôsobené realitným maklérom, hodnotím spoluprácu ako veľmi ústretovú. Pán Poláček bol vždy ochotný, promptný, informoval bezodpkladne o každom kroku. Jeho pôsobenie považujem za vysoko profesionálne a aj touto cestou by som sa mu rada poďakovala za dobrú obchodnú spoluprácu. Katarina Nedoroščíková

Časté otázky pri kúpe nehnuteľnosti

Ako to prebieha ?
Poplatky
Právny servis
Financovanie
Praktické otázky
Ako to prebieha ?
Ako prebieha proces predaja s realitnou kanceláriou ?

Celý proces realitného obchodu s realitnou kanceláriou má celkovo** štyri hlavné fázy** – úvodná fáza, ktorá spočíva v nábere nehnuteľnosti realitnou kanceláriou, prípravou ponuky do inzercie a končí publikovaním ponuky, druhou je fáza inzerovania počas ktorej realitná kancelária aktívne vykonáva svoju činnosť a nehnuteľnosť prezentuje klientovi, v prípade záujmu zo strany záujemcu (teda budúceho kupujúceho) vstupujeme do tretej teda zmluvnej fázy v rámci ktorej štandardne pripravujeme rezervačnú a následne kúpnu zmluvu,** finálnou fázou je fáza odovzdania nehnuteľnosti**, kde sa podpisom preberacieho protokolu a následným odovzdaním kľúčov celý realitný obchod uzatvára.

Ako bližšie prebieha úvodná fáza ?

Klient (vlastník nehnuteľnosti) osloví realitnú kanceláriu s požiadavkou na predaj svojej nehnuteľnosti. Realitná kancelária obratom spracuje podnet klienta a to tak, že si vyžiada ďalšie podklady a informácie o nehnuteľnosti a dohodne si s klientom osobné stretnutie (ideálne na mieste, kde sa nehnuteľnosť nachádza). Po vzájomnej dohode na inzerovanej sume a podmienkach predaja, ktoré sú predmetom sprostredkovateľskej zmluvy zabezpečíme foto-dokumentáciu, spracujeme inzerát a začíname s procesom predaja.

Ako prebieha inzerovanie nehnuteľnosti ?

Inzerovaná nehnuteľnosť je vždy zalistovaná pod konkrétnou realitnou kanceláriou a má ju vždy priradený len jeden vybraný realitný maklér. Tento je zodpovedný za celú komunikáciu a priebeh obchodu po procesnej stránke. V prípade záujmu zo strany záujemcu (teda budúceho kupujúceho) sa realitný maklér a záujemca vzájomne dohodnú na termíne ohliadky, ktorú spravidla realizuje realitný maklér. Po ukončení každej ohliadky so záujemcom realitný maklér posunie krátky report z priebehu ohliadky klientovi.

Som vlastníkom a chcem byť na každej ohliadke, je to možné ?

Je to vždy vecou dohody vlastníka a realitného makléra, v prípade ak na tom vlastník vyslovene netrvá, väčšinou v gro prípadoch realizuje ohliadky výlučne maklér, v prípade ak však má náš klient záujem byť účastní ohliadky, nie je to žiadny problém a vieme takto klientovi bez problému vyhovieť.

Záujemca prejaví záujem o kúpu, čo bude nasledovať ?

Realitný maklér na úvod o tejto skutočnosti informuje klienta a následne realitná kancelária pripraví štandardizované znenie rezervačnej zmluvy. Rezervačná zmluva je trojstranná zmluva, ktorá sa uzatvára medzi klientom (vlastníkom), realitnou kanceláriou a záujemcom (budúcim kupujúcim), predmetom je rezervácia nehnuteľnosti po dohodnutý čas ako aj dohoda na kúpnej cene, rovnako tak ako aj dohodnutie si vzájomných práv a povinností.

Je po podpise rezervačnej zmluvy, aký je ďalší postup ?

Po podpise nastáva fáza v ktorej je podstatne aktívnejší záujemca od ktorého sa očakávajú určité kroky, ktorých obsah veľmi záleží najmä od spôsobu jeho financovania, gro záujemcov stále kupuje nehnuteľnosť z prostriedkov hypotekárneho alebo iného obdobného úveru. Pre vybavenie si úveru je potrebné zabezpečiť napr. znalecký posudok, ktorého sprostredkovanie vybavuje realitný maklér. Zároveň bezprostredne po podpise rezervačnej zmluvy začíname zabezpečovať vyhotovenie kúpnej (resp. inej prevodovej) zmluvy.

Kto pripravuje kúpnu zmluvu ?

V súlade s našimi štandardami, naše zmluvy vždy pripravujú naši externí kolegovia zo spolupracujúcich advokátskych kancelárií. Týmto je garantovaná vysoká kvalita poskytovaných služieb ako aj bezpečnosť našich klientov, keďže advokáti sú v zmysle platných právnych predpisov zo zákona poistení. Samozrejmosťou je aj príprava návrhu na vklad vlastníckeho práva pre potreby Okresného úradu katastrálneho odboru. Naším klientom rovnako ako v celom procese tak aj v zmluvnej oblasti poskytujeme maximálny komfort a kvalitu služieb.

Aký je ďalší postup po podpise kúpnych zmlúv ?

Konkrétny detailný postup po podpise zmlúv je častokrát veľmi individuálny a nedá sa úplne zovšeobecniť, avšak čo platí pre každý obchodný prípad bez výnimky je realizácia podania na príslušnom Okresnom úrade – katastrálnom odbore, túto opäť zastrešujeme my ako realitná kancelária. Po podaní dokumentov budete obratom informovaní o tejto skutočnosti, potrebné potvrdenia o podaní následne odovzdáme podľa potreby zmluvným a zúčastneným (napr. banke) stranám.

Kedy dochádza k ukončeniu realitného obchodu a čo nasleduje na záver ?

Za ukončenie realitného obchodu považujeme podpis kúpnych zmlúv, následné s tým spojené podanie na Okresnom úrade – katastrálnom odbore, rovnako tak splnenie zmluvných podmienok od oboch strán, pričom medzi tie najhlavnejšie patrí úhrada celej kúpnej ceny zo strany záujemcu ako aj odovzdanie nehnuteľnosti zo strany nášho klienta (vlastníka). Najčastejšie je vzájomná dohoda na odovzdaní nehnuteľnosti práve po úhrade celkovej kúpnej ceny. Po faktickom odovzdaní nehnuteľnosti a vydaní právoplatného rozhodnutia Okresného úradu katastrálneho odboru o povolení vkladu vlastníckeho práva je formálne realitný obchod ukončený.

Poplatky
Kto zabezpečuje a uhrádza poplatok za znalecký posudok ?

Znalecký posudok vypracúva v prípade jeho potreby vždy znalec zapísaný v zozname súdnych znalcov v odbore stavebníctvo, ktorý je vedený ministerstvom spravodlivosti Slovenskej republiky, znalca spravidla zabezpečuje po požiadaní zo strany klienta realitná kancelária a znalecký posudok uhrádza klient (spravidla takmer vždy) kupujúci – nakoľko ten ho potrebuje ako podklad pre získanie úveru na kúpu nehnuteľnosti v prípade ak bude financovať kúpu prostredníctvom úveru poskytnutého bankou.

Aké sú správne poplatky na „katastri“ a kto ich platí ?

Správny poplatok za návrh na vklad vlastníckeho práva v prípade listinného podania a štandardného konania (teda nie urýchleného) je vo výške 66 EUR. Správny poplatok za návrh na vklad vlastníckeho práva v prípade listinného podania a urýchleného konania je vo výške 266 EUR.
V prípade elektronického podania sa sadzba znižuje na polovicu, konkrétne teda 33 EUR v prípade štandardného konania a 133 EUR v prípade urýchleného konania.Realitná kancelária Directreal hradí za klienta správny poplatok za štandardné konanie a listinné podanie v plnej výške. V prípade záujmu o urýchlené konanie zo strany klienta je úhrada tohto poplatku vždy vecou dohody zmluvných strán a realitnej kancelárie.

Kto platí právny servis spojený s vypracovaním zmlúv a poplatky u notára ?

Právny servis v spojitosti s vypracovaním zmlúv patrí k štandardnej službe našej spoločnosti poskytovanej našim klientom pri realizácií obchodného prípadu, ktorý je hradený realitnou kanceláriou. Rovnako tak naša realitná kancelária znáša v plnej výške poplatky za overenie podpisov na potrebnom počte rovnopisov kúpnych zmlúv.

Kto platí províziu realitnej kancelárie ?

Provízia je vždy súčasťou kúpnej ceny a kúpnu cenu vždy uhrádza záujemca o kúpu nehnuteľnosti - teda kupujúci. Faktom však je, že klientom každej realitnej kancelárie, je vždy vlastník nehnuteľnosti s ktorým musí mať v zmysle zákona uzatvorenú sprostredkovateľskú zmluvu a ktorému realitná kancelária za túto službu následne fakturuje sumu vo výške dohodnutej provízie, vždy však až po zrealizovaní obchodného prípadu.

Kto platí služby geodeta ?

Služby geodeta patria k doplnkovým službám, ktoré samozrejme vieme v prípade požiadavky klienta sprostredkovať a zabezpečiť, avšak treba si uvedomiť, že za ich úhradu je vždy zodpovedný klient, ktorý si tieto služby objednal.

Právny servis
Kto vypracúva kúpne zmluvy ?

V súlade s našimi štandardami, naše zmluvy vždy pripravujú naši externí kolegovia zo spolupracujúcich advokátskych kancelárií. Týmto je garantovaná vysoká kvalita poskytovaných služieb ako aj bezpečnosť našich klientov, keďže advokáti sú v zmysle platných právnych predpisov zo zákona poistení. Naším klientom rovnako ako v celom procese tak aj v zmluvnej oblasti poskytujeme maximálny komfort a kvalitu služieb.

Viete mi poskytnúť aj len sprostredkovanie právneho servisu ?

Áno. V prípade ak sa na nás obráti klient (či už predávajúci alebo kupujúci), ktorý má záujem len o vypracovanie zmluvy, prípadne o kontrolu zmluvy, ktorá mu bola predložená treťou stranou, vieme prostredníctvom našich spolupracujúcich advokátskych kancelárií zabezpečiť pre Vás aj túto službu. V prípade záujmu o túto službu nás neváhajte kontaktovať tu.

Sú právne služby osobitne spoplatnené ?

Nie, vypracovanie zmlúv patrí k štandardnej službe našej spoločnosti poskytovanej našim klientom pri realizácií obchodného prípadu bez osobitného doplatku za túto službu.Osobitne spoplatnené sú len vtedy, pokiaľ nás osloví osoba, ktorá nie je naším priamym klientom s požiadavkou na vypracovanie zmluvy prípadne kontrolu osobitných zmlúv, bez toho, aby tento obchodný prípad realizovala priamo spoločnosť Directreal.

Kto vypracuje návrh na vklad vlastníckeho práva ?

Návrh na vklad vlastníckeho práva vypracúvajú (podobne ako kúpne zmluvy) vždy naši externí kolegovia zo spolupracujúcich advokátskych kancelárií čím je garantovaná vysoká kvalita služieb ako aj minimálna chybovosť týchto dokumentov.

Viete mi vypracovať napr. aj nájomnú zmluvu „na mieru“ ?

Áno, samozrejme. V prípade ak nás v tejto súvislosti oslovíte s požiadavkou o spoluprácou vieme prostredníctvom našich spolupracujúcich advokátskych kancelárií zabezpečiť pre Vás aj túto službu. V prípade záujmu o túto službu nás neváhajte kontaktovať tu.

Prečo by som mal pre vypracovanie zmluvy osloviť Vás a nie priamo advokátsku kanceláriu ?

Jednak preto, že pridanou hodnotou v prípade sprostredkovania zmluvnej dokumentácie našou spoločnosťou je aj s tým súvisiace realitné poradenstvo v podobe odporúčaného postupu, názoru, tipu či inej praktickej rady a zároveň aj preto, že u nás budete mať túto službu lacnejšiu, keďže máme s našimi spolupracujúcimi advokátskymi kanceláriami rámcové zmluvy v ktorých máme dohodnuté lepšie podmienky ako spoločnosť než by ste ich mali Vy ako jednotlivec.

Financovanie
Nemám vybavený hypotekárny úver, viete mi s tým pomôcť ?

Jednoznačne áno, naša realitná kancelária úzko spolupracuje s poprednými spoločnosťami, ktoré sa zaoberajú výlučne finančným sprostredkovaním a teda vieme Vám ako nášmu klientovi sprostredkovať stretnutie s hypotekárnym / finančným špecialistom, ktorý Vám v tejto otázke ochotne pomôže. tot je pre odkaz

Sú služby finančného sprostredkovateľa spoplatnené ?

Nie, služby finančného sprostredkovania nie sú dodatočne spoplatnené. Finančný sprostredkovatelia sú spravidla platení z provízie, ktorú im vypláca tretia strana a tak Vás ich služby nestoja nič iné než len Váš čas.

Ako dlho trvá vybavenie si hypotekárneho úveru ?

Tento proces je časovo veľmi individuálny pričom je priamo naviazaný na ďalšie kroky (ohliadka nehnuteľnosti so znalcom, príprava znaleckého posudku a pod.) od ktorých priamo závisí stanovisko banky. Rovnako tak sú dôležité ďalšie faktory, ktoré na tento proces priamo vyplývajú (druh a dĺžka pracovného pomeru, výška príjmu atď). Vo všeobecnosti však možno povedať, že za štandardných podmienok tento proces trvá spravidla 15-60 dní.

Musím disponovať pri kúpe nehnuteľnosti aj vlastnými zdrojmi ?

Zjednodušene povedané áno, v súčasnosti sú podmienky nastavené tak, že klient – kupujúci by mal disponovať vlastnými zdrojmi minimálne vo výške rovnajúcej sa alebo väčšej ako je 20% z inzerovanej sumy nehnuteľnosti. Príklad: ak mám záujem o kúpu nehnuteľnosti, ktorá sa predáva za sumu 100.000 EUR mal by som disponovať vlastnými zdrojmi vo výške minimálne 20.000 EUR.

Čo v prípade ak nedisponujem žiadnymi vlastnými zdrojmi, avšak mám záujem o kúpu nehnuteľnosti ?

Aj takúto situáciu je možné riešiť, najčastejšie formou žiadosti o poskytnutie iného typu úveru (napr. spotrebného príp. úveru na bývanie a pod.) avšak v takýchto prípadoch vždy odporúčame konzultovať tento postup vopred s finančným sprostredkovateľom prípadne priamo Vami zvolenou bankou.

Praktické otázky
Asistuje Vaša realtná kancelária klientom aj pri prepise energií ?

Jednoznačne áno. Prepis energií v prípade predaja bytu býva častokrát zo strany realitných kancelárií opomínaný, to však neplatí v prípade ak spolupracujete s Directrealom. Naša spoločnosť pomáha klientom aj s prepisom energií (pripravíme a vyplníme za Vás tlačivá, vieme Vám povedať postup kam a ako treba s tlačivami ísť a v prípade potreby vieme ísť priamo s Vami, aby sme Vám boli nápomocný, ak by to bolo potrebné).

Čo je to exkluzívna sprostredkovateľská zmluva ?

Exkluzívna alebo výhradná sprostredkovateľská zmluva je dokument, ktorý oprávňuje realitnú kanceláriu sprostredkujúcu predaj prípadne prenájom Vašej nehnuteľnosti, aby Vás ako klienta zastupovala výhradne len jedna realitná kancelária. Najväčšou výhodou pre klienta je v tomto prípade skutočnosť, že realitná kancelária háji záujmy klienta a nie prioritne svoje záujmy pred záujmami konkurenčných kancelárií.

Koho podpis na kúpnej zmluve musím notársky (úradne) overiť ?

V súlade so znením zákona č. 162/1995 Z. z. - katastrálny zákon § 42 ods. (3) sa povinnosť mať overený podpis na kúpnej zmluve týka výlučne osoby prevodcu – teda predávajúceho.

Aká je predajná cena mojej nehnuteľnosti a podľa čoho ju určíte ?

Určenie predajnej ceny konkrétnej nehnuteľnosti je veľmi individuálne, avšak platí, že realitná kancelária pri stanovovaní ceny vždy berie do úvahy najmä základné faktory, medzi ktoré radíme: lokalitu, stav nehnuteľnosti, kvalita použitých materiálov a pod. (medzi špecifické ukazovatele patria napríklad ešte aj: výška prevádzkových nákladov, orientácia, poschodie, susedia, občianska vybavenosť a pod.). Cena sa vždy určuje na základe uvedených kritérií a porovnáva sa s cenovou mapou, ktorú vyhotovuje realitná kancelária pre každú nehnuteľnosť individuálne.

Kedy sa stanem majiteľom nehnuteľnosti po podaní návrhu na vklad vlastníckeho práva ?

Okresný úrad katastrálny odbor má zákonnú lehotu na vydanie rozhodnutia o povolení vkladu vlastníckeho práva v prípade listinného podania a štandardného (teda nie urýchleného) konania 30 (tridsať) kalendárnych dní odo dňa podania návrhu na vklad vlastníckeho práva. V prípade urýchleného konania je zákonná lehota 15 (pätnásť) kalendárnych dní. Viac napríklad o správnych poplatkoch za konania sa dozviete v sekcií poplatky.

Aké dokumenty budem potrebovať v prípade predaja vlastnej nehnuteľnosti ?

Vo všeobecnosti to záleží od viacerých faktorov (ako napríklad spôsob financovania kupujúceho, prípadne či je predmetom predaja byt alebo dom) avšak vždy je potrebné mať k dispozícií minimálne dokument, ktorým preukážete titul nadobudnutia vašej nehnuteľnosti (napr. v prípade kúpy je to kúpna zmluva, v prípade dedičstva je to právoplatné osvedčenie o dedičstve, v prípade darovania je to darovacia zmluva a pod.)

Podobné nehnuteľnosti

      Výhody
      Mapa
      • Bratislava - Ružinov, Mierova
      • 135 m²
      • Prenájom
      • 4-izb.
      • ID:72790
      449.000 EUR
          Výhody
          Mapa
          • Bratislava - Podunajské Biskupice, Bieloruská
          • 79 m²
          • Prenájom
          • 4-izb.
          • ID:72721
          227.900 EUR
              Výhody
              Mapa
              • Bratislava - Podunajské Biskupice, Bieloruská
              • 83.8 m²
              • Prenájom
              • 4-izb.
              • ID:72543
              228.500 EUR
                  Výhody
                  Mapa
                  • Bratislava - Staré Mesto, Fraňa Krála
                  • 111 m²
                  • Prenájom
                  • 4-izb.
                  • ID:72397
                  559.000 EUR
                  Naceníme vašu nehnuteľnosť

                  Netipujte, neoplatí sa to. My vieme, akú má vaša nehnuteľnosť skutočnú cenu.

                  Viac ako 17 rokov skúseností
                  Viac ako 20.000 realitných obchodov
                  Máme široku sieť špecialistov
                  Prihláste sa k odberu noviniek zo sveta realít

                  Na našom rodinnom magazíne pohovka nájdete zaujímavé články zo sveta realít, ale aj z rodinného života.